Žádné produkty v košíku.
Žádné produkty v košíku.
Každé čtyři roky se lidé z celého světa spojí, aby ukázali, jak moc zbožňují jeden sport – fotbal. V rámci oslav fotbalového šampionátu, v Jihoafrické republice v roce 2010, vytvořil Adidas limitovanou edici Pure Game. Tato mužná vůně spojuje její nositele, vášnivé fotbalisty – fanoušky i hráče z celého světa. A to dokazuje, že v týmové práci není nic nemožné. Adidas se inspiroval bohatou rozmanitostí a silou Jihoafrické republiky. Vůně se otevírá překvapující směsí jiskřivého grapefruitu a mandarinky, podtrhnuté šumivou zelenou bazalkou a lehce kořeněným pepřem. Srdce je zahaleno do zářivé elegance a moderní mužnosti díky aromatické levanduli, dřevu Guaiac a cypřiši. Základ odhaluje přírodní aspekt tropického polokeře pačuli a dřeva Tamboti společně se smyslnými notami fazole Tonky a kadidla. Vůně byla uvedena na trh v roce 2010.
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |